Restitutie stappen
Als je het saldo van je Preuvenecard niet opmaakt, dan kun je restitutie aanvragen. Hieronder wordt in vijf korte stappen uitgelegd hoe je dit kan doen:
Stap 1.
Log in op je account via www.mijnkniponline.nl. Kies dan voor de optie 'Registreer', en dan ‘Betaalkaart’. Volg de stappen om je pas te registeren.
Stap 2.
Als je bent ingelogd kies je voor de button ‘Restitutie’.
Stap 3.
Selecteer het rekeningnummer waarvoor je restitutie wil aanvragen. Er verschijnt een blauw vinkje achter het rekeningnummer. Selecteer je een rekening zonder saldo, dan geeft het systeem het volgende aan: U kunt deze kaart niet selecteren, de administratiekosten zijn hoger dan het tegoed op de rekening.
Klik op de knop ‘Volgende’.
Stap 4.
Voer jouw bankrekeningnummer (IBAN) en de tenaamstelling in en klik weer op ‘Volgende’.
Stap 5.
Er komt een overzicht van jouw restitutie-aanvraag in beeld. Controleer deze, en klik bij akkoord op de knop ‘Aanvragen’. De restitutie-aanvraag is nu succesvol ingediend.
Per e-mail ontvang je hier een bevestiging van.
Je kunt restitutie aanvragen van 26 augustus 8:00 t/m 30 augustus 23:00. Je ontvangt het bedrag binnen enkele werkdagen na jouw aanvraag op je rekening!
Voor het aanvragen van restitutie wordt 1 Lap in rekening gebracht.
Kom je er niet uit, of heb je een vraag: neem dan contact op via help@twelve.eu. Vermeld in je mail altijd jouw pasnummer en CVC-code zoals vermeld op de pas, zo kunnen we je snel helpen.